İNG müşterileriyle görüntülü görüşecek
ING Türkiye, yeni marka yolu “Sen Hayatını Yaşa” ile müşterilerinin hayatında bankacılığın yerini en aza indirerek, onları önceliklerine odaklanıp ...
ING Türkiye, yeni marka yolu “Sen Hayatını Yaşa” ile müşterilerinin hayatında bankacılığın yerini en aza indirerek, onları önceliklerine odaklanıp ...
Ekonomik kriz vatandaşı tasarrufa yöneltti. Türkiye’de tasarruf yapanların oranı yüzde 20,2’ye çıkarak 2011 yılından bu yana en yüksek seviyeye ulaştı.
ING Türkiye, yazışmalı bankacılık asistanı INGo ile müşterilerin finansal işlemlerini sadece yazışarak yapacak. Pandemi sürecinde İNGo 10 milyon mesajı yanıtladı.
ING Türkiye tarafından gerçekleştirilen “Türkiye’nin Tasarruf Eğilimleri Araştırması”nın 2020 yılı ikinci çeyrek sonuçları açıklandı.
ING’nin koordinatörleri ve katılımcıları arasında yer aldığı kredi anlaşması ile Türk Eximbank; Dünya Bankası garantisi ve Hazine ve Maliye Bakanlığı’ndan ...
ING Türkiye, Türkiye’nin Tasarruf Eğilimleri Araştırması’nın 2020 yılı ilk çeyrek sonuçları ile birlikte, Nisan ayında koronavirüs salgınının harcama ve tasarrufa ...
ING Türkiye, koronavirüs salgınının ekonomik etkilerini sınırlamak ve ihtiyaç sahiplerine ek katkı sunmak amacıyla başlatılan Milli Dayanışma Kampanyası’na 5 milyon ...
ING Türkiye çalışanları, istediği herhangi bir konuda; örneğin eğitim, sosyal sorumluluk ya da seyahat hayallerini gerçekleştirebilmek için 3 ay ücretli ...
ING Türkiye, 2019 yılı ilk dokuz aylık dönem konsolide finansal sonuçlarını açıkladı. Buna göre, yılın ilk 9 ayında ING Türkiye’nin ...
Yapılan bir araştırmaya göre tasarruf yapamayanların gerekçesi yeterli gelirleri olmadığından. Tasarruf etmeyip de 3 ay içinde yapmayı düşünenlerin sayısında ise ...