ING Türkiye, esnaf ve şahıs işletmelerine yönelik uzaktan müşteri olma hizmetini hayata geçirdi.
İşletmeler artık şubeye gitmeden ve işlerinin başından ayrılmadan, İnternet Bankacılığı ve ING Mobil uygulaması üzerinden KOBİ’e-Turuncu ya da ING KOBİ Anında Kredi başvurusunda bulunarak dijital kanallar üzerinden 7/24, ING müşterisi olabiliyor. ING Türkiye Tüzel Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Öcal Ağar, “Şubelere de kalıplara da sığmayan bankacılık anlayışımız doğrultusunda dijital ve esnek yeni hizmetler geliştirerek müşterilerimize kalıpların dışında hayatın içinde çözümler sunuyoruz. Şahıs işletmelerine istedikleri yer ve zamanda, uçtan uca dijital bir deneyim yaşatarak ING’li olma imkânı sunuyoruz ve bu hizmeti sağlayan öncü kurumlar arasında yer almaktan gurur duyuyoruz” dedi.
Türkiye’nin lider dijital kurumu olma hedefiyle ilerlediklerini belirten ING Türkiye Tüzel Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Öcal Ağar, “ING olarak, dijital ve esnek bankacılık anlayışımızla müşterilerimizin ihtiyaçlarını yakından takip ediyor, şubelere de kalıplara da sığmayan bankacılık anlayışımız doğrultusunda yeni ürün ve hizmetler geliştirerek müşterilerimize kalıpların dışında hayatın içinde çözümler sunuyoruz. Bu kapsamda şahıs işletmelerine işlerinin başından ayrılmadan istedikleri yer ve zamanda, uçtan uca dijital bir deneyim yaşatarak ING’li olma imkânı sağlayarak onlara zamandan tasarruf sağlıyoruz. Dijitalleşmeyi stratejisinin merkezine alan ING olarak, bu hizmeti sağlayan öncü kurumlar arasında yer almaktan da ayrıca gurur duyuyoruz. Bununla beraber, işletmelere desteğimizi kesintisiz olarak sürdürmek ve ihtiyaç olduğu durumda nakit ihtiyaçlarını karşılamak için ING KOBİ Anında Kredi ile dijital kanallarımız üzerinden avantajlı kredi fırsatları sunuyor ve KOBİ’e-Turuncu Hesap ile vade derdi olmadan günlük birikim yapma imkânı sağlıyoruz. İnovatif ürün ve hizmetlerimizle müşterilerimizin yanında olmaya ve onların hayatlarını kolaylaştırmaya devam edeceğiz” dedi.