PARAMEDYA

Bankacıyı kanser eden hedef: Her gün 25 müşteri ile en az 5 dakika konuşma!

Bankacıyı kanser eden hedef: Her gün 25 müşteri ile en az 5 dakika konuşma!

Bankacılık degil sanki köle çalıştırma. Her personele günde 25 müşteri ile toplam 120 dakika konuşma şartı. İspanya'da bile olmayan mobbing yöntemi Türkiye'de.

Pandemi döneminin sert şekilde  devam etmesi sonucunda bizi çok daha kara gunler bekliyor ...
İşimizden  ayrılamıyoruz, atılamiyoruz ve bu her günümüzü  zehir eden kanser meslekle yaşamaya  devam ediyoruz ancak kurumlarimiz burda cinlik  yapıyor.....
Nasil mi?
Her gün 25 müşterimi aramam isteniyor ve bu her gün raporlaniyor hatta her saat mi demeliyim??
Hedefim tam 120 dakika yani yaklaşık olarak bir müşteriyle 5 dakika konuşmam isteniyor. 
Simdi hemen hepinizin akilli telefonları var. Lütfen son aramalariniza  bakın ve kiminle kac dakika konuşmuşsunuz bir kontrol edin..
Eşiniz?Sevgiliniz? Anneniz? Babanız? Kardeşiniz? Dostunuz? Arkadaşınız?
Hangisiyle 5 dakikayı gecirmişsiniz ??
Yuzyuze olmayabilir ama telefonda 5 dakika ciddi bir süredir. 
Ve her gün 25 müşteri ile 5 dakika konuşmak müşteri  açısından da mumkun değildir.  Malum her müşteri elinde telefon bankacim beni arasa da konuşsam modunda  aramamız beklemiyor . Bilmek isterseniz tencere tavaya muamelesi yapıp suratımıza kapatıyor. 
Ama ben hedefi rutturmak  zorundayım.
Tutturmazsam raporlanicam, aşağılanicam, kendimi kotu hissedicem cunku en alasindan  mobbing yazılı olmasa da sözü bir şekilde bana uygulanacak.
Zaten senelerdir bundan oldukça sıkıldım. 
Hedefi tutturmak için tanıdık aradim mi aradim.
Bölge müdürüm beni aldatmaktan ve bana güven duymamakla suçluyor  peki.ben bankami., müdürümü, bölge mudurumu, birim mudurumu kısaca kurumumi  neler ile suclamaliyim??
Siz bizi her gün aldatmiyor musunuz?
Hic mi bizi kariyer yalanıyla ağzımıza bir parmak bal.çalip kaldırmadiniz?
Ya da kaç defa güvenimizi  kirdiginizdan haberiniz  var mi Müdürüm?
Eminim yok cunku koltuklarinizdan görmek mümkün.degil 
Daha önce yüzlerce örneğini yaşadık .
Hedef ulaşılabilir olmalıdır. 
Akla, mantığa uygun akli selim olmalıdır. 
Surekli  olarak ulaşılamaz ve ütopik hedefler verilirse personel de gun gelir akrabasını, arkadaşını  arar.
Siz de yine bunu fırsata çevirir ve bir guzel tazminatsız isten çıkarma verirsiniz....
Yine kaybeden biz , kazanan siz.
Guven  ve aldatmak üzerine suçlamadan herkes kendi evinin önünü temizlesin.
Şubeci

Etiketler: telefon bankacılığıtelefon hedefiparamedya şubeci
Şubeci
Şubeci

Yazar hakkındaki bu bölüm hazırlanıyor.
Yazar hakkındaki bu bölüm hazırlanıyor

Facebook Yorumları