DenizBank, Koronavirüs salgını döneminde çalışanlarının sağlığını korumak ve uzaktan çalışmalarını kolaylaştırmak amacıyla Vodafone Business Bulut Santral Çözümü’nü seçti.
DenizBank, Koronavirüs salgını döneminde çalışanlarının sağlığını korumak ve uzaktan çalışmalarını kolaylaştırmak amacıyla Vodafone Business Bulut Santral Çözümü’nü seçti. Ek yatırım maliyeti gerektirmeyen çözümle, 3.500 çalışanı için iletişimi buluta taşıyan DenizBank, ilgili personelin iş süreçlerini cep telefonlarından sürdürmelerine olanak sağlıyor. Çalışanların dilediği yerden şirket numaraları ile arama yapabilmesini ve çağrı alabilmesini sağlayan Vodafone Business Bulut Santral Çözümü ile kayıp ve yanıtlanamayan çağrı sorunu da ortadan kalkıyor. Sistem sayesinde tekrarlanan çağrılar daha önce görüşme gerçekleştirilen personelin numarasına yönlendiriliyor.
Mevduat faizinden alınan stopaj artacak mı?
Liralaşma stratejisi kapsamında Türk Lirası mevduatlara uygulanan düşük gelir vergisi stopajına ilişkin süre 30 Nisan 2024 tarihinde sona eriyor. Bu...