ING Türkiye, 2019 yıl sonu konsolide finansal sonuçlarını açıkladı. Buna göre, 2019 yıl sonunda ING Türkiye’nin konsolide aktif toplamı 65.4 milyar TL, vergi öncesi kârı ise 1,976 milyon TL oldu.
ING Türkiye, 2019 yıl sonu konsolide finansal sonuçlarını açıkladı. Buna göre, 2019 yıl sonunda ING Türkiye’nin konsolide aktif toplamı 65.4 milyar TL, vergi öncesi kârı ise 1,976 milyon TL oldu.
Yıl sonu itibarıyla konsolide özkaynakları 8.5 milyar TL, konsolide sermaye yeterlilik oranı ise yüzde 25.57 olarak gerçekleşen ING Türkiye, 2019 yıl sonunda ekonomiye 42.8 milyar TL’si nakdi olmak üzere toplam 51.1 milyar TL’lik kredi desteği sağladı. ING Türkiye’nin mevduat hacmi ise 39 milyar TL’ye yükseldi.
Dijital Bankacılık alanında teknolojiye yapılan yatırımlar ve ING Mobil’den yapılan işlem çeşitliliğinin artmasıyla beraber dijital kanalları kullanan toplam müşteriler içerisinde ING Mobil’in müşteri payı %97’ye yükseldi. 2019 yılı boyunca, tüm kredilerin adet bazında yüzde 90’ı, hacim bazında ise yüzde 70’i şube dışı kanallardan kullanıldı. Sadece yazışarak finansal işlemlerin gerçekleştirilebildiği ve soruların yanıtlandığı akıllı bankacılık robotu INGo ile 2019 yılı içerisinde 2 milyondan fazla kullanıcıyla 16 milyon mesajlaşma gerçekleşti. ING Türkiye, dijitalleşme yolunda attığı adımlar sayesinde tüm ING ülkeleri arasında en fazla gelişme kaydeden ülke olarak seçildi. ING Mobil bankacılık kullanan müşterilerimizin 2019 içerisinde memnuniyet oranı da %89’a ulaştı.
ING Türkiye’nin 2019 yılını başarılı bir performansla tamamlamasında dijitalleşme merkezli öncü ürün ve uygulamaları hayata geçirmesi, yenilikçi insan kaynakları yaklaşımı ve müşteri memnuniyeti odağı ile iş süreçlerinde gerçekleştirdiği başarılı uygulamalar etkili oldu.

ING Türkiye’den ekonomide büyümeyi sırtlayan ihracatçıya önemli destek
ING Türkiye, 2019 yılında Türkiye ekonomisindeki büyümeyi sırtlayan ihracatçılara önemli bir destek sağladı. Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) ile imzalanan protokol kapsamında ihracatçılara çok avantajlı bir kredi paketi sunan ING Türkiye, bu paket çerçevesinde 2019 yılında ihracatçılara toplam 1.4 milyar Euro’luk bir kaynak sağladı.
ING Cebimde POS, TaksitMaksit gibi öncü uygulamalar hayata geçirildi
ING Türkiye’nin 2019 yılında gösterdiği başarılı performansta yenilikçi ürün, hizmet ve uygulamaları da etkili oldu. Turuncu Ekstra programında bulunan 700 bin müşterinin %80’i Ana Bankacılık müşterisi oldu. Turuncu Ekstra ile ING Banka kartı alışveriş hacmi ise yaklaşık 2 katına ulaştı.