ING Bank, süpriz bir şekilde  ticari markasındaki bank sözcüğünü kaldırdı. Bundan sonra sadece İng olarak anılacak. Peki İng bunu neden yaptı?
ING, ismindeki “Bank” ifadesini kaldırdı.
ING, yeni nesil şubeleri, yalın ürünleri, esnek uygulamalarının yarattığı iklime paralel şekilde isminde de artık “Bank” ifadesini taşımayacak. 40’ın üzerinde ülkede faaliyet gösteren ING Grubu’nda başlatılan değişim sürecine paralel Türkiye’de de isim değişikliğine giden ING, müşteri odaklı olma ve bankacılık lisansına sahip bir teknoloji şirketi gibi hareket etme vizyonuyla, İstanbul Maslak’taki Genel Müdürlük binasının yanı sıra Kahramanmaraş’taki Çağrı ve Operasyon Merkezi ve 223 şubede bu değişimi hayata geçiriyor. ING’nin tüm dijital ve yazılı mecraları da bankanın yeni imajını yansıtacak şekilde güncellendi. Bu  süreçte, ING Bank A.Ş. olan ticaret unvanı aynı kalırken, değişiklik sadece işletme adında gerçekleşti.
TÜM DÜNYADA 
İNG, ismindeki bank sözcüğünü sadece Türkiye’de değil tüm dünyada kaldırıyor. Bu nedenle bu operasyonun sadece Türkiye’ye yönelik olmadığı belirtildi.
MÜŞTERİ ODAKLI
İNG tarafından yapılan açıklamada en çok dikkat çeken cümle ise müşteri odaklı cümlesi oldu. Zira, özellikle İNG Türkiye son yıllarda  sigorta gibi ürün satışlarıyla müşteri değil ürün odaklı  çalışmakla eleştiriliyordu. Özellikle sigorta şirketlerinin yurtdışı kampanyaları, ING’nin neredeyse sigorta acentası gibi çalışmasına neden oluyordu. 
Değişen isimle birlikte İng’nin nasıl müşteri odaklı çalışacağı bankacılık sektörü tarafından merakla bekleniyor.