Uykusuz bir bankacıdan gelen mektup sektörde çalışan binlerce kişinin  yaşadığı dramı gözler önüne seriyor. Bu mektup çok konuşulacak!
Uyuyamıyorummm remzi bey uyuyamıyorummm…
Nedenmi?
Ben bi bankacıyım çünkü!
Size bir günümü anlatayım:
Sabah 09:05 de şubede oldum( herzaman olan bir durum değil) çocugumu okula bıraktım.5 dakıka geçiktim 55 laf işittim müdürümden hem de müşterilerin içinde ..
Bu güzel motıvasyonla bana hedefim için ne yapmayı düşündüğüm soruldu ve ne yapıp edip hedeflerımı %100 yapmam istendi ..
Tamam dedim tersi ne mümkün…
Sonra ekranımı açtım..
Bölgeden satış müdürlerimden aysonuna kadar neler yapmam gerektiği direktifleri geldi ..
Ne yapacagımı düşünürken sonra bi müşterim geldi
“Elinizi cebimden çekin artık” dedi… Hesabından kesilen masraflar….
Sonra başka bi müşteri:”Kredimi kapat” dedi.Nekadara kapanacagını sordu söyledim. Müşterim bana “iyimisinnnnn” diye bağırdı!
Bilmem ki iyimiyim bilmiyorum ama bankacıyım.
Çünkü müşterim aylık aylık ödese daha az ödeyecek.Erken kapatırsa sistem otomatık erken kapama masrafıda ekliyor. 
Sonra başka müşteri: “Pos makinanı al” diye masama attı.. Sebebı belli.. Çözümü yok ..
Başka bir azar işitmeden “ben müşteriye gideyim” dedim.
Kapıkapı gezdım kovuldum dert dinledim.
Kimi zaman sitem kimi zaman hakaret derken bi müşteriye pos makinasını almaya ikna ettim derken müşterim sordu: “Komısyonlarınız değişmeyecek değil mi? Verdiğiniz söylediğiniz sözlerinizin arkadındasınız diymi???”
Gözlerimi kaçırarak “evet” dedim.
Sakince ama ne mümkün biliyorum ki verdiğimiz hiçbir söz yerine gelmeyecek.Yine masraf yine komısyon …
İş de klasık bankacının bir günü …
Sizce remzi bey ne mümkün iyi olmak?
Uyuyamıyorum çünkü bugun sattıgım posun verdiğim sözlerin hiç biri olmayacak….
Neyse bugün antideprasınımdan 2 doz alayımda uyuyayım yarın zor bı gün benı bekler..

Meral İ.