• Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Gizlilik politikası
  • Çerez Politikası
Sonuç yok
Tüm sonuçları Göster
ParaMedya
  • Bankacılık
  • Borsa
  • Döviz
  • Altın
  • Eko Dünya
  • Kripto
  • Sigorta
  • Şirket Haberleri
  • Portreler
ParaMedya
  • Ana Sayfa
  • Ekonomi
    • Altın
    • Döviz
    • Eko Dünya
    • Portreler
  • Finans
    • Bankacılık
    • Borsa
    • Sigorta
    • Kripto
  • Yazarlar
    • Remzi Özdemir
    • Arzu BOZKURT
    • Hanife SERTER
    • Şubeci
    • Deniz Ateş
    • Dr.Ayhan Bülent TOPTAŞ
    • Tayfun Oral
    • Gürcan KONUR
    • Evla FAZLI
  • Hakkımızda
    • Künye
    • Gizlilik politikası
    • Çerez Politikası
Sonuç yok
Tüm sonuçları Göster
ParaMedya
Sonuç yok
Tüm sonuçları Göster
Ana Sayfa Ekonomi Eko Dünya

BOYNER’DEN TIKANAN KART PAZARINA ÇÖZÜM

16 Nisan 2015 10:10
- Eko Dünya
A A
FacebookTwitterWhatsAppEmail

BenzerKonular

Evden çalışma 1 Haziran’da bitiyor

Boyner Holding tıkanan kart pazarını hareketlendirmek için cep telefonu üzerinden kullanılacak yeni bir sistemi devreye sokuyor. Hopi adı verilen sistemin klasik bonus mantığından farkı yok. 
Hopi’nin en önemli özelliği indirim yerine, harcanabilen ‘paracık’ ödülü. Hopi içindeki “Paracık” adlı ödül-puan sistemine göre Paracık ödülleri, üye markalarda yapılan alışverişlerde 10 kata varan çarpan ile kullanılabiliyor. Örneğin yüzde 10 paracık teklif eden bir kampanyadan kazanılan 10 TL değerindeki 10 Paracık farklı bir markanın 5 kat kampanyasında 50 TL değerinde kullanılabiliyor.

Telefon kampanyası yapacak 

Hopi ilk aşamada Türkiye’nin farklı sektörlerden 30 markayı bir araya getiriyor. Bu markalar platformu yıl sonuna kadar 60’a yaklaşacak. Sistemin bir diğer özelliği ise kişiselleştirilmiş kampanyalar. Kişinin tercih ve beklentilerine uygun ürünleri doğru yer ve zamanda müşteri ile buluşturacak. Örneğin bahçe mobilyalarındaki ödül sadece bahçe mobilyaları kullanılan bölgede oturanlara gidecek. Ya da ayakkabı kampanyası ayakkabı reyonunda dolaşana gidecek. 

Paracık ile alım gücü artacak 

Cem Boyner, 2000’lerin başında Advantage Kart’ın taksitli alışveriş modeliyle Türkiye’de perakende sektörünü dönüştürdüğünü ve insanların alım gücünün arttığını hatırlatarak, Hopi’nin ödül sistemi ‘Paracık’la daha da büyük bir değişim yaratacağını öngördüklerini söyledi. Boyner, şöyle konuştu: “Boyner Grup mağazalarından alışveriş yapan 16 milyon müşterimizin yaklaşık 10 milyonunda akıllı telefon var. 3 yıl gibi kısa bir zamanda akıllı telefon kullanımının daha da artmasıyla 15 milyona yakın müşterimizi Hopi’li yapmak istiyoruz. Turkcell ile yapacağımız bir kampanya ile de akıllı telefon oranını artıran bir kampanya yapacağız. İlk yıl için 16 milyon müşterimizin 5 milyonunu Hopi’li yapmayı hedefl iyoruz.” 

Yeni özellikler eklenecek 

Hopi Genel Müdürü Onur Erbay ise Hopi’nin hem yazılımı hem tasarımı hem de iş modeliyle dünyada bir ilk olduğunu ve teknolojiyi de kullanarak müşteriyi heyecanlandıracak birçok yenilik sunacaklarını belirtti. Erbay, “Hopi’nin arka planında çalışan önemli bir ‘CRM ve big data’ yazılımı var. Hopi, teknolojisiyle ‘big data’dan yararlanarak kampanyaları kişiselleştirerek müşteriler ve markalar için değer yaratıyor. Müşterilerin ihtiyaç ve beklentilerini markaların binlerce teklifiyle en uygun şekilde eşleştiren bu yazılım herkese kazandırıyor. Böylece Hopi müşterileri kendi tercih ve alışkanlıklarına uygun cazip kampanya ve teklifleri artık ceplerinden takip edip faydalanabilecekler. Markalar ise müşteriye uygun ürün ve teklifl eri ulaştırarak verimliliklerini artıracaklar. Yıl sonuna kadar mobil ödeme, fotoğraf ile ürün arayabilme, ‘Benim Olsa’ listesi oluşturma ve sevdikleriyle paylaşabilme gibi pek çok yeniliği Hopi’ye adım adım entegre edeceğiz. Hopi kendini sürekli yenileyecek. Uygulamayı hem indirmek hem de kullanmak ücretsiz olacak. İlk 1 yıl sonunda 5 milyona yakın Hopi kullanıcısı olacağını tahmin ediyoruz” dedi.

Şimdilik 30 marka var, yıl sonunda 60’a çıkacak 

Hopi’yi indiren müşterilerin farklı sektörlerde 30 markanın sunacağı özel fırsatlardan yararlanabileceğini belirten Cem Boyner, bu rakamın yıl sonunda 60’a ulaşacağını söyledi. Hopi’de müşteriler ilk aşamada Altınbaş, Altınyıldız Classics, Avis, Banana Republic, Beymen, Beymen Club, Beymen Business, Bimeks, Boyner- YKM, BP, Budget, Divarese, Digiturk, Dry Center, Fabrika, Finspor, GAP, İDO, Joker, Kahve Dünyası, Marks&Spencer, Morhipo, MNG Kargo, Network, Opmar Optik, Migros, Port Vale, Que, Silk&Cashmere, Turkcell, Yargıcı gibi önemli markaların özel kampanya ve avantajları ile buluşacak.

Facebook
 

Etiketler: boynerhopihopi çapanıhopi nedir
Paylaş133Tweet83GönderGönder

Ücretsiz olarak yeni haber duyuruları almak istermisiniz?

AYRIL
Önceki Haber

Avrupalı bankacıları zor günler bekliyor!

Sonraki Haber

DÜNYANIN EN ZAYIF PARASI TL

Editör

Editör

İlgili Haberler

e-Duruşma uygulaması 81 ilde başladı
Eko Dünya

Pandemide ücretsiz izin kullananlara müjde!

Ücretsiz izin konusunda 4857 sayılı İş Kanunu'nun 55'inci maddesinin 'j' bendinde yer alan "işverenler tarafından verilen diğer izinler" ifadesinin pandemi...

Devlet vergi toplayamıyor Tahsilat son 20 yılın en kötüsü
Eko Dünya

Hazine ve Hazine Bakanlığı: agsari ücret için 90 milyar vergiden feragat ettik!

Hazine ve Maliye Bakanlığı twitter hesabı üzerinden bir açıklama yaparak, asgari ücretten vergi alınmaması nedeniyle toplamda 90 milyar liralık bir...

Düşük faiz kredilere yansımadı olan mevduat sahiplerine oldu

İşsizlik ödeneği arttı İşte yeni rakamlar

Türkiye’de çiftçi sayısı son 5 yılda yüzde 28 azaldı

Türkiye’de çiftçi sayısı son 5 yılda yüzde 28 azaldı

Merkez Bankası kur desteğinin şartlarını açıkladı

Ara Zam Araştırması: Şirketlerin yüzde 83’ünde ara ücret artışı gündemde

İtalya’da enflasyon Haziran’da 36 yılın rekorunu kırdı: Yüzde 8!

İtalya’da enflasyon Haziran’da 36 yılın rekorunu kırdı: Yüzde 8!

Daha Fazlası
Sonraki Haber

DÜNYANIN EN ZAYIF PARASI TL

RUSYA'DA KRİZ BANKALARA SIÇRADI

EHLİYET SAHİPLERİ DİKKAT!

Tanıtım

Anadolu Bank
DenizBank
Facebook Twitter Youtube Instagram
ParaMedya

Bankacılık, finans ve genel ekonomi portalı

  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Gizlilik politikası
  • Çerez Politikası
Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım yapılması uygun sonuçlar doğurmayabilir. Paramedya olarak internet sitemizi geliştirmek, etkili ve güvenli hale getirmek, sizin için daha kullanışlı olmasını sağlamak amacıyla çerezler (cookie) kullanıyoruz. Çerezler ile ilgili ayrıntılı bilgilere “Çerez Politikası” sayfamızdan ulaşabilirsiniz.

© 2022 ParaMedya - Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. ParaMedya.

Sonuç yok
Tüm sonuçları Göster
  • Ana Sayfa
  • Ekonomi
    • Altın
    • Döviz
    • Eko Dünya
    • Portreler
  • Finans
    • Bankacılık
    • Borsa
    • Sigorta
    • Kripto
  • Yazarlar
    • Remzi Özdemir
    • Arzu BOZKURT
    • Hanife SERTER
    • Şubeci
    • Deniz Ateş
    • Dr.Ayhan Bülent TOPTAŞ
    • Tayfun Oral
    • Gürcan KONUR
    • Evla FAZLI
  • Hakkımızda
    • Künye
    • Gizlilik politikası
    • Çerez Politikası

© 2022 ParaMedya - Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. ParaMedya.

Bu web sitesi çerezleri kullanır. Bu web sitesini kullanmaya devam ederek, çerezlerin kullanılmasına izin vermiş olursunuz. Gizlilik Politikamızı ve Çerez Politikamızı ziyaret edin.